Fotomarketing

Online cursus Fotomarketing

Fotomarketing | Een boeiende en praktische onlinecursus inclusief onbeperkt toegang tot aanvullend lesmateriaal uit onze leerbibliotheek met audioboeken, E-books, scans, kranten en meer.

Wil jij weten hoe je foto’s resultaatgericht kunt inzetten? Hoe jouw foto’s voor meer interactie en bezoekers kunnen zorgen? En hoe foto’s ervoor kunnen zorgen dat een websitebezoeker een betalende klant wordt? Dit en nog veel meer leer je in deze fotomarketingtraining. Een must voor iedere ondernemer en interessant voor consumenten die van foto’s houden.

Doel van de cursus

In deze online cursus 'Fotomarketing' leer je hoe je foto's resultaatgericht kunt inzetten in je marketing.

Wat kan je of ken je na de cursus

  • Verslagen mooi opmaken
  • Professionele folders maken
  • Professionele websites maken
  • Social media pagina’s ontwerpen

Duur en studiebelasting

De cursus 'Fotomarketing' duurt ongeveer 9 uur. Wil je het maximale rendement uit je e-learning halen, gebruik dan de downloads en het oefenmateriaal bij de cursus. De totale studiebelasting bedraagt 12 uur.

Doelgroep 

Deze online cursus is geschikt voor managers, leidinggevenden, teamleiders, projectteamleden, beleidsmakers en werkgevers. Advies vooropleiding: mbo niveau 2.

Vaardigheden

Door het volgen van deze cursus werk je aan de volgende vaardigheden: Designen, Vakdeskundigheid toepassen, Analyseren, Onderzoeken, Creëren en innoveren, Leren.

Lesmaterialen

De cursus 'Fotomarketing' bestaat uit: E-learnings, Oefenmateriaal, Eindtoets.

Opbouw van de cursus

Deze online cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze online cursus bestaat uit 4 modules.

Toetsing

De cursus 'Fotomarketing' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

 

Creativiteit
Informatie-analyse
Klantgerichtheid