Service verlenen

Online cursus Service verlenen

In deze online cursus leer je meer over de voornaamste punten van service verlenen. Het helpt je om zelfverzekerder te zijn in je contact met klanten. Een eenvoudige investering in je eigen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid! 

Iedereen heeft wel een beeld bij 'service'. Maar wat komt er precies bij kijken? Wat wordt van jou als verkoopmedewerker verwacht? In deze korte praktische cursus leer je meer over de voornaamste punten van serviceverlening. Want heus, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid kun je leren! En het leuke is, het geeft je meer zelfvertrouwen. Ideaal als je binnenkort start met een nieuwe baan of als je je kennis wilt opfrissen. 

Doel van de cursus

In de online cursus 'Service verlenen' leer je snel wat voor extra's je als verkoper een klant kunt bieden. Voortaan verleen jij service op een meer zelfverzekerde manier. 

Wat kan of ken je na de cursus

  • Je hebt kennisgemaakt met de voornaamste punten van serviceverlening
  • Onderscheiden van persoonlijke en niet-persoonlijke service
  • Voor- en nazorg bieden
  • Werken met regels
  • Kennis van begrippen zoals korting, aanbetaling en diverse betalingsvormen
  • Updaten van eigen serviceverlening

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Service verlenen' duurt ongeveer 1 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 2 uur.

Doelgroep en vooropleiding

Deze e-learning is geschikt voor verkoopmedewerkers / winkelmedewerkers. Advies vooropleiding: MBO2

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten voor de opleiding die je volgt, werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten.

Lesmaterialen

De cursus 'Service verlenen' bestaat uit een e-learning met audio- en videomateriaal, een begrippenlijst, overzicht service. 

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 1 module. 

Toetsing

De online cursus 'Service verlenen' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!