Bingemarketing

Bingemarketing

Het beste scenario voor het bouwen van je merk.
Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken?

Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. 

Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt bereiken? Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood. 

Vertel je verhaal als een steengoede televisieserie, en maak van elke uiting een aflevering voor je publiek. Met bingemarketing zorg je ervoor dat mensen jouw verhalen wél willen consumeren, als loyale en betrokken lezers, kijkers of luisteraars. 

Bingemarketing presenteert een praktisch scenario dat je kunt volgen voor de ontwikkeling van je eigen merk of organisatie. Een leidraad waarmee je bouwt aan je merk, onderbouwd met voorbeelden en theorieën uit Hollywood.

Over de auteur:

Carlijn Postma is eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voorzitter van Platform Content. In 2017 werd ze uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Ze schreef eerder Zakelijk twitteren voor beginners (2010) en Contentmarketing in 60 minuten (2014). Daarnaast publiceerde ze artikelen bij het Amerikaanse Content Marketing Institute en spreekt ze wereldwijd op diverse congressen. 

Als spreker vindt ze het leuk om mensen te inspireren en hen vooral praktische handvatten te geven waarmee inspiratie direct kan worden omgezet naar concrete toepassingen in de praktijk.